Управление на AdWords кампании

  • Ноем. 28, 2013
  • Качена от admin
  • коментара

Какво е AdWords

Това е продукт на Google, който ви предоставя възможност да рекламирате в търсачката или в сайтове партньори на Гугъл. Всеки път когато търсите нещо в Гугъл в горната част на резултатите и в дясно се появяват резултати на бледо жълт фон или от скоро при някой акаунти с малък зелен текст до тях „реклама“.

Тези резултати показват, че са се появили по „неестествен начин“, а именно не като част от Оптимизацията. Всъщност в това няма нищо лошо – рекламирането в интернет е основна част от онлайн маркетинговата стратегия. Самата търсачка обаче разграничава визуално различните позиционирания. Когато преглеждате състоянието на различните сайтове, имайте предвид, че „цветните“ реално не влияят на мястото, което гоните. И все пак умело проведената AdWords кампания може  само да е от помощ на стартиращ бизнес в мрежата. Или да промотира новина – нов продукт, събитие или важен етап от развитието.

google_adwords_search

Защо да изберем реклама в Google?

  1. Рекламирането в резултатите на гугъл е много прецизно. Рекламата ви бива насочена само и единствено към потребители, които се интересуват от продукта или услугата, която предлагат. Както например на изображението по-горе когато потребителя търси „HTC Desire 500″ му се показват реклами от онлайн магазини предлагащи съответния телефон.
  2. Когато рекламирате Google Search вие плащате само за кликовете, а не за показванията. Т.е. , колкото и пъти се покаже вашата реклама това няма да Ви струва нищо до момента, в който потребител на кликне на нея. Само тогава вие бивате таксуване.
  3. Сами определяте бюджета, който искате да изразходите. Можете да създадете кампания с 10 лв/ден или 1000 лв/ден (стига въпросната ниша да има толкова търсене).

 

Защо да изберем професионалист за управлението на AdWords кампания?

Всеки може да си създаде профил и рекламна кампания в AdWords. Повечето настройки имат автоматичен режим, а тези, които нямат са много добре обяснени и лесно се правят. Създаването на кампания става изключително бързо и лесно дори от човек, който никога не го е правил, стига поне малко да е запознат с материята. Но професионалистите, които се занимават с това биха направили вашата кампания по-успешна. Опита, който са придобили от практиката и от материалите, които за изчели биха направили вашата кампания много по-ефективна. За постигането на желаните резултати бихте похарчили по-малко или със същия бюджет бихте постигнали повече.

От голямо значение са точно подбраните ключови думи. Правилното разпределение на рекламите в рекламни групи. Правилното насочване на рекламата към страница от вашия сайт, като за някои кампании е удачно и изграждането на landing page (целева страница).  И още много фактори. За да сте сигурни, че   имате правилните цели и очаквания, работете с професионалисти.  Разгледайте добри примери от успешно проведени AdWords кампании. Въпреки, че всяка една се изготвя според спецификата на конкретния продукт и цел, не  се доверявайте на случайни агенции. Rocket Studio е сертифициран Google Партньор:

Ако желаете да започнете AdWords кампания или имате въпроси относно изграждани от вас кампании, не се колебайте да се свържете с нас или да зададете  въпроси в коментарите отдолу.