Какви са предимствата на имейл маркетинга? Ако вашата компания или бизнес не използва имейл маркетинг, трябва ли? Отговорът е да, тъй като имейлът постоянно се цитира като един от маркетинговите канали, който осигурява най-висока възвръщаемост на инвестициите.
Какво е Email маркетинг?
Имейл маркетингът е форма на маркетинг, при която човек използва търговски имейли, за да изгражда взаимоотношения и да продава продукти или услуги на своята аудитория..
Една ефективна стратегия за имейл маркетинг ще ви помогне да поддържате аудиторията си информирана и ангажирана с вашия бранд и нещата, които предлагате.
Въпреки факта, че имейл маркетингът съществува от дълго време, той продължава да генерира впечатляваща възвръщаемост на инвестициите за хиляди търговци по целия свят, което го прави един от най-ефективните дигитални канали.
Имейл маркетингът се използва от хиляди фирми от всякакъв мащаб по целия свят. Тези, които не са запознати с този метод на маркетинг, може да не разберат веднага защо е толкова популярен сред компании в различни индустрии – но сега ще разгледаме осем причини, поради които имейл маркетингът се смята от мнозина за най-ефективния маркетингов канал.
1. Намалете разходите си
Едно от най-очевидните предимства на имейл маркетинга е по-ниската му цена в сравнение с основните маркетингови канали. Няма разходи за печат или пощенски разходи и такси, платени в замяна на показване на определен билборд, списание или телевизия. Специалистите по имейл маркетинг може да обмислят инвестиране в специализиран софтуер за автоматизиране, проследяване и оценка на техните имейли. Разбира се, може да има малки разходи за изпращане на хиляди имейли наведнъж, но те са много по-ниски от това, което бихте очаквали да платите, използвайки други маркетингови канали.
2. Достигнете до вече ангажирана аудитория
Имейл маркетингът е един от единствените канали, които потребителите искат да получат. По-голямата част от компаниите изпращат съобщения само до тези, които са се абонирали да ги получават. Това може да позволи много по-високи проценти на реализация, тъй като бизнесът се насочва само към онези, които вече имат интерес към тяхния бранд.
3. Доставяйте целенасочени съобщения
Повечето маркетинг специалисти с радост биха платили, за да са сигурни, че харчат пари само за тези, които се интересуват от тяхния бранд. Специалистите по имейл маркетинг много често изпращат имейли само до абонати, които отговарят на определени критерии.
Ако даден франчайз има оферта само в определени райони на страната, той може лесно да уреди имейлите да се изпращат само до тези, които живеят в тези райони. Ако има разпродажба на спортни стоки, може да се таргетират само тези, които проявяват интерес към спорта.
Сегментирането на имейл списъци работи фантастично за брандове, които получават информация за своите абонати. Проучванията показват, че търговците, които използват тази тактика, често могат да се похвалят с подобрени нива на ангажираност в резултат на това. Старият метод „пръскай и се моли“ за изпращане на един и същи имейл до всеки абонат или клиент вече не работи и компаниите, които виждат най-добри резултати от своя имейл маркетинг, сегментират данни и кампании, за да гарантират, че изпращат най-подходящото съобщение на потребителите.
4. Увеличете приходите
Имейл маркетингът е чудесен за възползване от импулсното пазаруване. Няма много други маркетингови платформи, които позволяват на клиентите да преминат от виждане на оферта до закупуване на артикул с две щраквания на бутон. С изкусителен призив за покупка и връзка направо към страницата за плащания, имейл бюлетините могат да стимулират продажбите както никой друг канал.
5. Лесен за започване
Имейл маркетингът не изисква непременно огромен екип или набор от технически умения, за да бъде успешен. Със сигурност е възможно да създадете имейл кампания с фантастични шаблони, видеоклипове, изображения и лога. И все пак някои от най-успешните кампании използват прости имейли с обикновен текст, което предполага, че съдържанието на имейла е най-важното нещо.
6. Лесен за измерване
Друго основно предимство на имейл маркетинга е, че е лесно да видите къде грешите. Повечето софтуери за имейл маркетинг ще ви позволят да проследявате отворяния на имейла, кликвания и проценти на реализация, което улеснява откриването на начина, по който една кампания може да бъде подобрена. Тези промени също могат да бъдат направени почти незабавно, докато печатната или медийната реклама изисква доста усилия за промяна.
7. Моментално въздействие
Поради непосредствеността на имейла, бизнесът може да започне да вижда резултати в рамките на минути след изпращането на имейлите. 24-часовата разпродажба е брилянтен маркетингов трик, който може да се използва, тъй като създава усещане за спешност и убеждава абонатите да предприемат незабавни действия. Бизнесите обикновено трябва да чакат седмици, докато видят продажби в резултат на печатни или медийни кампании и дори тогава няма как да бъдат сигурни кое е причина за покупката.
8. Ненадмината възвръщаемост на инвестицията
В света на бизнеса резултатите са може би всичко, което има значение. Като се има предвид това, основната причина повечето фирми да инвестират в имейл маркетинг е фантастичната възвръщаемост на инвестицията.
Заключение
Ясно е, че имейлът продължава да бъде най-ефективният маркетингов канал, достъпен за всеки бизнес. Може би е време вашият бизнес да започне да прави имейл маркетинга приоритет.
Свържете се с нас тук и нашите специалисти по дигитален маркетинг ще ви помогнат да се развиете и да изградите успешна стратегия за имейл кампания.