Изработка на онлайн магазин за Хикови - Rocket Studio ангенция за уеб дизайн
Headline_1712585901.webp

Хикови

Хикови е водеща компания в България в търговията с фаянс, теракот, гранитогрес, вани, смесители за бани, аксесоари за бани и цялостно обзавеждане на санитарни помещения. Компанията е основана през 1990 г. и през годините се е превърнала в желан партньор в сферата на комплексното обзавеждане на бани.

 

Хикови разполага с 12 модерни мострени зали във Варна, София, Бургас, Стара Загора, Сливен, Ямбол, Несебър, както и със складова база в Ямбол.

 

Компанията предлага богат избор от продукти от водещи български и международни производители в различни ценови нива. Хикови се стреми да предостави на своите клиенти най-доброто обслужване и да им помогне да намерят идеалното решение за своята баня.

 

Предоставени услуги
Website (2)_1712585320.webp
unnamed_1712587880.webp

НАШАТА РОЛЯ

Нашата задача беше да разработим нов онлайн магазин за Хикови, който да отразява модерния стил и визията на компанията. Проектът включваше цялостна визуална концепция, потребителско изживяване и технически решения. 

След като установихме посоката, която искаме да следваме, започнахме с пълна миграция на съдържанието от стария онлайн магазин като осигурихме безпроблемно прехвърляне на всички данни и информация към новия уебсайт. След това се фокусирахме върху редизайна и обновяването на цялостната визия на уебсайта. Създадохме модерен и атрактивен дизайн, който не само подчерта професионализма и стила на Хикови, но и предоставя на потребителите интуитивна и удобна за навигация платформа.

 

Photo 1_1712585355.webp

ДИЗАЙН И ФУНКЦИОНАЛНОСТ

Един от ключовите аспекти на проекта беше пълната интеграция с ЕРП система, което включва синхронизация на пълния продуктов асортимент ежедневно, включително управлението на над 20 000 продукта. Тази интеграция осигури автоматизиран процес за обновяване на наличните продукти и информацията за тях, което подобри ефективността и точността на уебсайта.

Разработихме и три модела на продажба, които са специфични за предлаганите продукти на клиента: на кашон, на метър и на брой. Тези модели бяха интегрирани в уебсайта, за да осигурят удобство и яснота за потребителите при избор и покупка на продуктите.

 

Искаш да научиш повече?
Заяви твоята безплатна консултация сега!

ДИГИТАЛНИ КАМПАНИИ

Създадохме нова дигитална стратегия за Хикови, като първо проведохме детайлен анализ на текущото им онлайн присъствие, целевата аудитория, конкурентната обстановка и потенциалните възможности за развитие. Използвахме този анализ като основа, за да определим стратегическите цели и приоритетите на клиента.

След анализа разработихме подробен план за дигитална комуникация, който включваше създаване и публикуване на съдържание в различни онлайн канали. Този план беше насочен към постигане на конкретни цели, като увеличаване на видимостта на бранда, привличане на нови клиенти, увеличаване на ефективността на маркетинга и подобряване на връзката със съществуващите клиенти.

Също така разработихме и реализирахме план за съдържание, което включваше информативни, атрактивни и забавни публикации, съобразени с интересите на целевата аудитория. Този подход помогна да се увеличи ангажираността на потребителите и да се изгради по-силна връзка с тях.

Допълнително, създадохме и реализирахме рекламни кампании, които се фокусираха върху ключови моменти и събития, както и на сезонни промоции и оферти. Тези кампании бяха насочени към увеличаване на продажбите и подобряване на ROI (връщаемостта на инвестицията).

След успешното изпълнение на новата дигитална стратегия, видяхме значително увеличение на онлайн присъствието на Хикови, увеличение на трафика към уебсайта и подобрение на резултатите от маркетинговите усилия.

 

Photo 2_1712585361.webp
Photo 3_1712585347.webp

Направи първата крачка към твоя успешен онлайн проект!
Свържи се с нас.