Потребителското изживяване се отнася до усещането, което потребителите изпитват, когато използват продукт, приложение, система или услуга. Това е общ термин, който може да обхваща всичко - например, колко добре потребителят може да навигира в продукта, колко лесен е за използване, колко подходящо е показаното съдържание и т.н.
Потребителското изживяване включва всичко, което крайният потребител прави във връзка с продукта, включително как се вписва в общия работен процес и стъпките преди и след като продуктът действително се използва. Освен това, UX изследва как тези взаимодействия ще се изменят с течение на времето, тъй като клиентите се променят, а самият продукт и съответно компанията също се развиват. Или казано по друг начин - това е процес, който анализира дали продуктът Х, който ни е харесвал преди, продължава да ни влияе по същия начин и все още може да е полезен. Всяка допирна точка между клиента и компанията е включена в общото потребителско изживяване.
Екипът ни може да помогне в изграждането на:
- UX дизайн на уебсайт
- UX редизайн на уебсайт
- Тестване на потребителското изживяване
- Създаване на Landing страници
- Оптимизация на процента на продажби
Всички тези цели се постигат чрез използване на различни тактики, насочени към по-добро разбиране на нуждите на потребителите в реалния свят. А всеки бизнес, който знае какво искат потребителите му, винаги е на крачка пред останалите.